*** V Ä L K O M M E N ***


Här är den! Den nya bloggen som jag skapat för oss hantverkare, vi pysslare och vi hobbynissar här i världen <3.

Du är hjärtligt välkommen att få information om ditt hantverk inlagt här av mig, som en väg till lite exra reklam för ditt kunnande och din hobby.

Vill man köpa och sälja något så går det bra här, att vi kontaktar varandra på ett fint sätt. Facebook finns ju nu för tiden, men en hederlig hemsida/blogg kan vara trevligt tänkte jag.


Så, ge mig din hemsida, din blogg eller vad du har, där du visar ditt hantverk så skall jag visa alla andra vad du kan =). Vi hantverkare måste hålla ihop och få andra att förstå värdet i det vi tycker om att göra, vare sig det tar fjorton dagar, 9 timmar eller 5 minuter att göra det man tycker om. Det man mår bra av, det vill man visa och dela med sig eller hur?

Du som har en logga till din hemsida, hör av dig så lägger jag in den här till höger så man kan hitta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0