Hantverksdagen

Öppnar Karlskoga.se nu när jag äntligen landat hemma efter min hantverksdag, och vad ser jag på förstasidan???







Snacka om överraskad =))


Hursom. Dagen har varit fantastiskt. Glada Hantverkare, mycket folk, glada våffel o fikaförsäljare på Sommarcaféet, fint väder. Öh, ja till klockan 14,20 typ. Då kom det. Jädrar i min låda! Vi fick skydda allt och några gick hem. Men besökare fanns det kvar. =)
Barnen stog i låååång kö för att få ansiktsmålning ojoj vad Nathalie fick slita den söta tonåringen =) Tack till dig och dina vänner som dansade och blåste ballonger.

En fantastisk dag! Tack Sommarcaféet, ICA Maxi, Max och Styletex. Tack mamma och Richard som hämtade, lastade och skjutsade borden tillbaka =). TACK ALLA HANTVERKARE!! Vi gört igen eller hur??.

Kram därute...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0