Hantverkare


Ritha Jonsson;
Driver bloggarna rijo.blogg.se + fotolia.blogg.se + visomalskarhantverk.blogg.se
Jag pysslar med texter på brädor, fotograferar, gör tavlor av olika slag, halsband och armband.


Rosita Lindorff;
Rosita gör finfina och jättesöta virkade sneakers. Kolla in hennes Facebooksida!


Silverpearls;
Hittade denna sida på nätet, frågade om de ville synas här och förståss, det ville dom =) Så, gott folk, in o kika, få inspiration hos Silverpearils.


Anna-Lottas Pysselskafferi;
En jätteduktig tjejj som gör fina kort. Kolla in hennes hemsida så får du se. Hon hänger även med mig på
Hantverksdagen & Kul för Barn som jag arrangerar den 28 juli.
 
Greitzan;
Annika, som driver bloggen Greitzan, har kontaktat mig och vill att jag skriver lite om hennes alster. Hon är en virkare och en syare =). Kika in hos henne här, så får du se!!!
 
Bonstorps Naturprodukter;
Du finner en egen flik till dom här på bloggen om du väljer Vi som älskar hantverk och sen fliken. Kika in hos Anna!!

Välkomna in o kika!
Trackback
RSS 2.0